Cada temporada acostumo a fer un lookbook (un llibre de conjunts) segons les diferents activitats del dia i evidentment aquest estiu també. Per l’oficina, per un dinar de feina, per prendre un café en alguna terrasseta, etc.
Començarem doncs, per unes quantes propostes per l’oficina.
Ja ha passat a la història el code dress tradicional del trajo d’aire masculí al complert, peró no cal perdre les formes. Em refereixo que el podem adequar a les tendències d’enguany com per exemple, els colors pastel i les bermudes, doncs aprofitem-ho.
 |
La jaqueta és de Dorothyperkins.com La camisa de Sheinside.com les bermudes en trovareu a Zara igual que la bossa negra Les sabates son de Givenchy (500€ una mica cares, ja ho sé peró son molt maques) |
Aquesta altre proposta també es basa en un color molt trendy: el Groc.
Tant us serveix de dia com de nit, tot depen dels complements.
 |
les Sabates blanques i les negres son de Zara la bossa de dia i el braçalet son de Michael Kors el Clunch de nit de Zara I el vestit groc en podeu trobar de semblants a Blanco. |
Aquest estil de vestit que porta un espècie de faldilleta se’n diuen PEPLUM. A mi m’agrada perque amaga la panxeta que puguis tenir.
Els dos conjunts es complementen amb jaquetes. Us pot semblar extrany peró penseu que a les oficines on hi ha molta gent normalment l’aire condicionat sempre, sempre està a tope. Per si de cas jo porto a la bossa un foular o un jerseiet d’estiu.
Una altre proposta amb peplum més canyera.
 |
Composició de Sasskia per Polyvore. |
Un altre color d’aquesta temporada és el Tangerine (m’agrada com sona!) així que no podia faltar un conjunt d’aquest color tan al·legre i favoridor.
 |
La bossa de paillets és de Zara El vestit de topshop el mocador de Sonia Rykel |
Be jo diria que ja esteu preparades per un estiuenc dia de feina….
FINS AVIAT